lauantai 12. huhtikuuta 2014

Ajatusten kartoitus

Hmm..

Nyt on korkea aika miettiä mitä sitä elämältään oikeasti haluaa. Reilu parikymppinen, oma talo, avopuoliso, työ, koira ja läheiset. Mitä tästä puuttuu? Jotain kaipaan mut en tiedä mitä. Elämä on ollut yhtä ylä- ja alamäkeä. Keskityin ehkä hiukan vääriin asioihin ennen ja nyt saan kärsiä niiden seurauksista niin fyysisesti kuin psyykkisesti. Itseni kanssa saan taistella nykyään päivittäin jotta tavoitteessani pysyn, tulla ns. paremmaksi ihmiseksi. Tämä taisto tulee varmaan olemaan elinikäinen mutta sen riskin olen valmis ottamaan.

Toisaalta menneessä märehtiminen ei tee hyvää, mutta on se pakko käsitellä jotta oman elämän kanssa on sinut. Olen todistanut pienessä ajassa varsinkin itselleni että olen taistelija, joka nousee uudestaan kehään kaatumisen jälkeen. Tämä matka on vaatinut minulta paljon ja joskus olen menettänyt uskon itseeni.

Tarkoitukseni on selventää itselleni omia ajatuksia elämästä, siitä mitä haluan siltä. Esille tulee monille tuttuja asioita elämän nurjista puolista mutta on elämässä ollut paljon hyvääkin. Niistä olen kiitollinen ja ne ovat niitä joiden takia olen jaksanut taistella tietäni eteenpäin.

Syvästä kuopastakin voi nousta ylös, tosin yksin se matka on raskas


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti