tiistai 29. huhtikuuta 2014

Tapahtuma rikas päivä

Huh, joha on päivälle riittänyt aktiviteettia. Minäkin olen ihan poikki. Hyvällä tavalla tosin, on mukava päivä takana. Käyty vähän kauppoja kiertämässä, a-klinikalta haettu nappia naamaan, pelattu siskon tytön kanss vähän mato mato lautapeliä ja illan kruunas sirkus finlandia.
Olihan tuossa päivässä viellä käynti psykiatrisella polilla. Kävimme läpi bdi testin ja sain pari viikkoa saikkua lisää ja ensi vikkolla aloitan päiväpolilla. 9-15 saan olla siellä ja käydä turisemassa omalle hoitajalle ja on siellä jotain yhteistä aktiviteettia muidenkin kanssa. Minulta kysyttiin mitä mieltä olen tuosta päiväpolista niin tokaisin sille hoitajalle että kyllähän tuo ohjelma vähän hassulta kuulostikin mutta lähdetään kokeilemaan avoimin mielin.
Asenteeni on kuulema kohdallaan. Parempaan päin ollaan menossa. Nyt seuraavalla kahdella viikolla testataan miten jaksan tuota menemistä ennen kuin töihin palaan. Töihin paluuta pohditaan myöhemmin lisää. Tosin innolla minä odotan jo että töihin pääsen mutta hoidetaan itseni eka kuntoon kun sinne palaan. Työt odottavat niin kauan minua kun totean että jaksan olla töissä.
Josko sitä loppu viikko otetaan kevyesti, tässä kun on ollut menoa joka suuntaan. Ensi viikosta tuleekin sitten mielenkiintoinen. Olo on ollut pitkään hyvä psyykkisesti vaikka fyysisesti ollaan vähän väsyä oltua. Kuhan muistan itselleni aikaa antaa niin hyvä tulee. En saa olla itselleni ankara. Päiväpolilla olisi tarkoitus käydä läpi keinoja joilla selviän niistä tilanteista kun seinät tuntuvat kaatuvan päälle. Tosin sen minun repsahtamisen jälkeen minun ei ole edes tehnyt mieli alkoa. Hyvä niin, toivottavasti minulla ei mene asiat enää niin huonosti että ratkeaisin.
Ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta katsotaan päivä kerrallaan. Minun täytyy jopa ruveta miettimään mitä suuhuni laitan kun tässä on pienessä ajassa tullut 10 kiloa lisää. Olen perso herkuille, taidan olla tunne syöppö. Täytyy vähän seurata etten syömishäiriötä itselleni aiheuta.
Yhdestä ongelmasta pääsee eroon niin toinen näyttää tulevan tilalle. Onneksi olen oppinut itseäni lukemaan. Osaan ennakoida tilanteita joissa huomaan meneväni väärään suuntaan.
Vappua odotetaan kauhulla kun kyseessä on ryyppy juhla. Katsotaan miten minun käy, ei oteta turhia paineita mennään päivä kerrallaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti