tiistai 13. toukokuuta 2014

Helpotus

Mikä helpotus, putos iso taakka harteilta.
Mikä ihana fiilis. Nyt lähdetään kohti uusia haasteita mutta oikeasti parina.
Minä olin suojautunut puhelimeni taakse. Ennen edessäni oli henkinen muuri ja siitä kun luovuin turvauduin puhelimeen. Nyt alkaa operaatio luurista vierottuminen. Kyllähän minä siihen pystyn jos kerran juomisestakin luovuin helppo siitä ei tule mutta olen valmis yrittämään.
Mikä helpotus oli kuulla toiselta vastauksia niihin kysymyksiin joita minäkin olen pääni puhki miettinyt.
Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Molemmat ovat tietoisia siitä mitä masennus tup mukanaan. Enään ei tarvi vain arpoa.

Minä rupean opettelemaan puhumista olenhan niin monta kynnystä ylittänyt. Olen pitkälle päässyt omalla tahdon voimallani ja motivaatiollani. Nyt kun lasken viimeisenkin muurin edestäni elämä helpottuu minun ja muitten välillä. Tahdon yrittää. Nyt jos koskaan minulla on toisen tuki mukana tässä operaatiossa.
Olen niin onnellinen tästä, pari tapaaminen tuli tarpeen kun keskenämme emme onnistuneet avaaman tuota keskustelua. Vähän ulkopuolisen apua hyödynnetty, tästä vain suunnataan yhdessä eteenpäin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti