maanantai 15. elokuuta 2016

Uusi viikko, hajalla vai ehjä

Spotify, monta osuvaa lausetta löytyi tälle päivälle.
Luovuin välineistä joilla olisin itselleni lisää tuhoa tehnyt. "Älä aina ajattele niitä takaportteja" anteeksi, en voi luopua tuosta tavasta sormia napsauttamalla. "Mikä on se asia jota et halua meille kertoa, kerro edes yhdellä sanalla" meikä heitti vitsiks ja sanoin et "kukka" tästähä hoitaja veti omat johtopäätöksensä pitkän tenttaamisen jälkeen.
Mikä on asia josta en halua puhua, tuska, särjetty sydän. Ehkä tämä vaivaa myöhemminkin mutta ei sille täältä osastolta saa apua. Mitä väliä sillä on täällä et kertoisin ja repisin haavat auki jotka olen saanut juuri ja juuri pidettyä kasassa.. ei nämä voi auttaa siinä.. keskiviikkona "verkosto", 50/50 on mitä teen sen jälkeen, jäänkö hoitoon vai pääsenkö luvallasesti kotia.. tänne en jää mutta jos sen teen voin sanoa että tyrin taas. Yksi moka lisää listaan, itsensä arvostaminen pohja lukemiin.
"Oletko koskaan miettiny että kirjottaisit pojallesi?"
Miettinyt kylläkin mitä poika ajattelisi myöhemmin, keksin syitä, kuitenkin yritän pitää ajatuksen hän tarvitsee minua ja minä häntä. Ei lapsen kuulu nähdä vanhemman hautajaisia sillä ettei ihminen jaksanut.. meillä on vielä edessä monta vuotta, yhdessä.<3

Hukka ja mama olen kuin pieni lapsi

Jengi haluu kuulla, että kaikki on hyvin Joten vastaan niin, kun kysytään
Hymyni takana on surun aitta

Kerran totuin sen sulkemaan
Toisinaan tulee vastaan, joku tarkkanäköinen, saa auki sen
Hän katsoo suoraan sisälle, rintalastani alle
Jossa olen kuin pieni lapsi, joka kaipaa hyväksyntää
Täynnä hulluja ideoita, taas valmiina pomppimaan
Ja sinä tuot sen esiin, mitä aina piilottelin Nyt itken pääni punaiseksi, nauran poskeni kipeiksi
Mua nolottaa jos tuntuu vapaalta
Oon oppinut olemaan kiinni kahleissa Ketjut valettiin moitteiden pelossa
Ja puin ne ylle aina aamulla
Sä näät minun luontoni
Oonko kiinni vai auki?
Ja kuulet minun ääneni
Nostat eteeni peilin

“Nyt itken pääni punaiseksi,— Hukka ja Mama

Jenni jaakkola roihu
jos tuntuu et voima sun sisällä hiipuu
Älä pelkää vaan mieti miten syttymään sen saat
Ja jos uskallat, anna mun nähdä se polte

Kipinä joka syttyy ja leimahtaa
Sul on sisällä tuli, mä tiedän, se roihuaa Valo jota ei pimeäkään voi sammuttaa
Ja kun olet mun vierellä, tiedän me roihutaan
Tää on matka joka vasta alkaa
Sul on sisällä tuli, mä tiedän, se roihuaa Valo jota ei pimeäkään voi sammuttaa
Ja kun olet mun vierellä, tiedän me roihutaan
Tää on matka, joka vasta alkaa Huomaatko, täällä et koskaan oo yksin
Sä oot liekeissä, ja sun tukena oon
Ja jos uskallat, käänny ja katso mua silmiin
Tunne kuinka me yhdessä roihutaan
Sul on sisällä tuli, mä tiedän, se roihuaa Valo jota ei pimeäkään voi sammuttaa
Ja kun olet mun vierellä, tiedän me roihutaan
Tää on matka, joka vasta alkaa

Mikaveli ohikiitävää

En tiedä minne mennä minne mennä. Tuntuu et aika lentää aika lentää.
Ei vielkää suunta selvä minne mennää myyrmäki stayed up night ja se menee näin et back in the days aina hoodeillaa tytöt tuli mestoille kuumottaa ja mä tiedän vaa muuttunu mies ei kaivele, menneensä eellä tai muistele.

Ja jos elämä potkii ni käännä rotsi ja soita mun mutsille holahola haloo holahola ootsä siellä hola hola haloo hola holaholahola
Oon nähny ilon nähny surun, ja siks sanon vaa, siks sanon vaa:
niin kaikki ohikiitävää ikävä ja riemu hetken värähtää mitä toivot että jää kun jäljet häviää niin kaikki ohikiitävää ikävä ja riemu hetken värähtää mitä toivot että jää kun jäljet häviää
Nolla viistoist isol mennää olin viistoist piti lentää piti näyttää et on tatsii jokapäiväkokopäivä otettii matsiia ei käy flaxii ha?
Treffeille mentiin me taksilla kingejä kruunattii raxissa eikä menestyst mitattu boxilla. VIELÄKI Aitoina vieläki vaihdellaa kaistoja tänäää mul kiirettä ei oo auringon päälläkää peittoo ei oo eioo eioo eioo niin kaikki ohikiitävää ikävä ja riemu hetken värähtää mitä toivot että jää kun jäljet häviää niin kaikki ohikiitävää ikävä ja riemu hetken värähtää mitä toivot että jää kun jäljet häviää
Pistä ittes pelii vaik välil tulee nenii muute laiffis on vaa semii jäljet hiekast katoo heti jalanjälki kuus toisil jossai iha muus mitä ikin tulee vastaa on sit hyvä maku suus joskus nää päivät menee ohi nii nopee ei ees tajuu sitä kaikkee on Miten voi fiilistellä huomista, jos ei osaa nauttii täst päiväst

Jari sillanpää elämäsi tärkein ilta

ei täysikuuta ei sateenkaarta suurta vai yksi päivä muiden joukossa

sä kuljet katua ja sora rapisee sun kengän alla kun joka päivä aijemmin ei kukaan kerro sulle et tielle tallatulle on tänään tullut joku joka tulee vastaan sua tyhjä paikka sydämessään valo vähenee kaupungilta tää voi olla elämäs tärkein ilta ja kohta on vieressä toinen jonka silmissä oot suurenmoinen kaksi ihmistä toisensa nostaa kirkkaana loistaa eikä se lakkaa koskaan tää voi olla tää voi olla elämäsi tärkein ilta tää voi olla tää voi olla elämäsi tärkein ilta sun pelimerkit jumalten ruletissa on vähiin käyneet matkan varteen jääneet jos toivo valuisi niinkuin hiekka kämmenistä pois oisko kaikki helpommin? ei kukaan kerro sulle et kulman takana on joku toinen joka yhden kortin varaan koko elämänsä laittaa valo vähenee kaupungilta tää voi olla elämäs tärkein ilta ja kohta on vieressä toinen jonka silmissä oot suurenmoinen kaksi ihmistä toisensa nostaa kirkkaana loistaa eikä se lakkaa koskaan

Eikä se lakkaa koskaan— Jari Sillanpää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti