torstai 29. joulukuuta 2016

Ennalleen

Nukkumaan younghearted

Jossain on kaikki paremmin ja tähdet loistaa kauniimmin mut mun sydän kuuluu tänne sinne missä sinäkin
En sua pois mielestäni saa miten voisin yrittää unohtaa kun kotiin illal tuun, yksin aamulla herään, enkä sua enää täällä nää Ennalleen en saa mä vaan ootan että sut nään vielä uudestaan ja tuun sun luo nukkumaan
Muistan kun sängyllä maattiin yhteistä elämää suunniteltiin mut ikinä ei tullu sitä päivää kun vietetään meidän häitä
Mitä meille täällä tapahtui
Mihin rakkautemme haihtui
Joo mä tiiän et tein niin väärin kun susta irti päästin
Ennalleen en saa mä vaan ootan että sut nään vielä uudestaan ja tuun sun luo nukkumaan
Mietin sua taas kun ei huvita juhlia Tuhannen kerran katson sun kuvia
En saa unta
Tänä iltana oon valveilla
Mietin sua taas kun ei huvita juhlia Tuhannen kerran katson sun kuvia
En saa unta
Tänä iltana oon valveilla
Ennalleen en saa
Mä vaan ootan että sut nään vielä uudestaan
Ja tuun sun luo nukkumaan

Joitain asioita en saa ennalleen ja osaa en edes halua. Elän vain katkeran, en osaa päästää irti. Kiusaan itseäni, ehkä olen riippuvainen ahdistuksesta. Miksi aina jostain tulen riippuvaiseksi. Enkö osaa elää...
Kurjaa, valoa risukasaan, aina olen se itse joka töppää.. miten pitkään voin vain pitää asioista kiinni..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti