lauantai 6. tammikuuta 2018

sietokyky

Miten paljon sitä onkaan ihmisen kestettävä. 
Ikävä ei hellitä. Saisinko antaa periksi? 

Astun puiden joukkoon
Laulu houkuttelee syvemmälle
Se leijuu lähellä
Se täytyy löytää
Vihdoin saavun auringossa kylpevälle aukiolle
Ja näen sinut
Leikit lapsen kanssa

Katson kuinka hassuttelet
Poika nauraa katketakseen
Metsä hengittää
On kaunis päivä

Astun aukiolle
Muutun tuhanneksi perhoseksi
Ja päästän irti
Lähden laulun matkaan



anniina -syvään päähän

Syvään päähän
Syvään päähän
Syvään päähän
Syvään päähän

Mua pidetään rohkeen mut mä pelkään
Ja on vaikee ääneen sitä myöntää
Et vaik henkiin jää
Välil tuntuu ettei pysty hengittää
Ne luulee et oon hullu (hullu)
Mut ne ei tiiä mis oon ollu mitä vastaan oon taistellu
Ja et opettelen edelleen miten täällä eletään
Miten käsitellä häpeää

Se on jättänyt jälkeensä jäljen
Se on vienyt mennessään järjen
Mä luulin etten tarvinnu ketää
Mutten voinu vastavirralle mitää

Syvään päähän
Pinnan alla mä en nää enkä kuule
Mä en kuule
Ootsä siellä
Sano ettei mikään oo niinku luulen
Niinku luulen
Joo-o-o
Nosta mut pintaan älä
Luovuta jos mä meinaan
Vetää sut mukanani
Syvään päähän
Syvään päähän
Syvään päähän
Nosta mut pintaan

Jos sussa tuntuu ettet sä oo tarpeeks
Jos pyytelet sun täällä oloo anteeks
Oot ollu siellä missä mäki oon ollu
Ohuel jäällä yksin painotellu
Usko mua kun mä sanon että sä tuut selvii siitä
Vaik tuntuu ettet riitä
Sun ei tarvii olla enempää ku oot
Vaik maailma kaato sut kumoon

Se on jättäny jälkeensä jäljen
Se on vienyt mennessään järjen
Etkä voinu vastavirralle mitää

Syvään päähän
Pinnan alla mä en nää enkä kuule
Mä en kuule
Ootsä siellä
Sano ettei mikään oo niinku luulen
Niinku luulen
Joo-o-o
Nosta mut pintaan älä
Luovuta jos mä meinaan
Vetää sut mukanani
Syvään päähän
Syvään päähän
Syvään päähän
Nosta mut pintaan

Mul oli tapana itteeni syyttää
Mut tiiän etten siihen oo syypää
Eikä musta ehkä koskaan saa ehjää
Mut tääl edelleen seistään

Syvään päähän
Pinnan alla mä en nää enkä kuule
Mä en kuule
Ootsä siellä
Sano ettei mikään oo niinku luulen
Niinku luulen
Joo-o-o
Nosta mut pintaan älä
Luovuta jos mä meinaan
Vetää sut mukanani
Syvään päähän
Syvään päähän
Syvään päähän
Nosta mut pintaan

Nosta mut pintaan
Nosta mut pintaan
Nosta mut pintaan
Nosta mut pintaan



Joo mä luulin, että rakkauden takia voisin kuolla

enkä häviäisi sinulta Mutten tiedä miten ajauduttiin kaaokseen täysin hiljaiseen Havahdun, kun ulkona on kevätaurinko mut meil on kylmä, tahtoisin sut viereen mun kainaloon Mut oon unohtanut, miten toiseen koskettaa jos kipinää ee-ei oo, sitä ee-ei oo Kun tuulettoman taivaan alla koittaa leijaa leijattaa Se putoaa Ja vaikka monta kertaa aiemmin oon saanut sen nousemaan se makaa maassa Yhtenä aamuna tajusin kun sinua suutelin et kipinää ee-ei oo, sitä ee-ei oo Mä otin onnesta lukuu kun tulit mun elämään Mä en koskaan pyytänyt sua luotani lähtemään mut sydän äänet hävis ei samaan tahtiin hakannut ja nyt pelkään ettei tätä enää tapahdu Liian usein muistot viedään romulaatikkoon eikä niitä enää muistella kun kaikki ohi on Mulla on aikaa olla vielä meistä ylpeä mä en kadu mitään, enkä häpeä Kun tuulettoman taivaan alla koittaa leijaa leijattaa se putoaa Ja vaikka monta kertaa aiemmin oon saanut sen nousemaan se makaa maassa Yhtenä aamuna tajusin kun sinua suutelin et kipinää ee-ei oo, sitä ee-ei oo x2 Yhtenä aamuna tajusin kun sinua suutelin et kipinää ee-ei oo, sitä ee-ei oo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti