torstai 25. tammikuuta 2018

Stay

Luomme maailmaa ajatuksillamme. Taas on hyvä muistaa "ajatukset eivät satuta, vaan se jos kasvatan ne teoiksi." Jokainen uusi aamu luo mahdollisuuden uuden tarkoituksen. Se että heräät aamulla ei ole mikään pieni asia, se ei ole samantekevää millä aamuna aloittaa. Se mihin keskitymme antaa suunnan sen hetkiselle elämälle.
Kuinka helppoa onkaan luoda negatiivista ajattelua positiivisen suhteen. Omalla kohdallani olen kuullut jo monesti kysyttävää "oletko liian ankara itsellesi?". Tämä kysymys veti hiljattain hiljaiseksi. Rupesin pohtimaan, että onhan tuossa perää varsinkin tämän hetkisessä tilanteessani jossa ajattelen vain tuonpuoleista. Viimeiset pari kuukautta ovat olleet yhtä hullun myllyä ajatukseni kanssa. Olen ennemmin sulkenut tunteeni muurin taakse kuin tuonut niitä esille. Pelkään ja häpeän, olen luvannut yrittää tuoda niitä esille. Antaa surulle mahdollisuuden tulla esille. En voi vain painaa ja panettaa eteenpäin sillä verukkeella että asiat järjestyvät. En tiedä enää itse keinoja saada elämälle iloa, voisin sanoa että olen yhtä sun toista kokeillut. Kokeilut ja tekemiset eivät ole olleet huonoja. Olen saanut kaikesta huolimatta nauttia elämästä ja ILOITA!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti