maanantai 9. huhtikuuta 2018

Topi Saha 

"Pirun ikävä"

Hyvästi viima, mun mentävä on
Jonnekin vähän lämpimämpään
Me toisillemme sovitaan
Näkee sokeekin sen

Hyväksy viimein, mun mentävä on
Vaikka sua jo ikävöinkin
Mut vanhan raunioilla
Mä palelen

Sä opetit mut kuolemaan vähän
Sä opetit mut nuolemaan
Tähän pirun ikävään
Mä jään kiinni
Tähän pirun ikävään
Mä näännyn


Oli tähtiä alla ja yllä
Kun kysyit ja vastasin en
Jos oisin sanonut kyllä
Oisit uskonut sen

Huijasin itseäni joka käänteessä
Kun meidätkin jätin kesken
Kai luulin todellakin olevani rehellinen

Laulut on lauluja
Ja illat menee lujaa
On niin monta tapaa päänsä turruttaa
Saattaa mennä viikko ettet mielessäni käy

Kunnes tuoksus juoksee asemalla vastaan
Soi radiosta hiljaa okhomai
Taas yöt syö päivät
Eikä lohdutusta näy

Sä opetit mut kuolemaan vähän
Sä opetit mut nuolemaan
Tähän pirun ikävään
Mä jään kiinni
Tähän pirun ikävään
Mä näännyn


Mä oon kulkenut ylös alas
Isoo jokee pitkin
Tyynenmeren rantaa
Pessyt kasvoni ja levähtänyt

Pääsitkö koskaan irti painajaisistasi
Kuka viereltäsi herää aamuisin
Ja mitä ihmettä mä oikein ajattelinkaan

Sä opetit mut kuolemaan vähän
Sä opetit mut nuolemaan
Tähän pirun ikävään
Mä jään kiinni
Tähän pirun ikävään
Mä näännyn
Tähän pirun ikävään
Mä näännyn

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti